Garantija

Mobiliesiems telefonams bei planšetiniams kompiuteriams suteikiama 24 mėn. gamintojo garantija. Mobiliųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių priedams suteikiama 12 mėn. gamintojo garantija. Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, kai nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos, išdėstytos garantiniame talone ir/ar prekės naudojimo instrukcijoje.

Ką turėtumėte žinoti pateikdami prekę garantiniam remontui?

  • Prekė garantiniam remontui pateikiama pilnos komplektacijos. Taip pat būtina pateikti šiuos dokumentus: prekės pirkimo dokumentas, prekės garantinis talonas bei visi gamintojo prie prekės pridėti dokumentai. Garantijos galiojimo metu garantinis remontas atliekamas NEMOKAMAI, o suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką.
  • Visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas.
  • Informacijai, esančiai informacijos nešikliuose (įrašyta integruotoje arba išorinėje atminties kortelėje), garantija netaikoma. Duomenų praradimo ar atstatymo išlaidos nėra padengiamos.

Kas atlieka garantinį remontą?

Garantinį aptarnavimą alieką gamintojo įgalioti serviso centrai.

GAMINTOJAS GARANTINIO APTARNAVIMO CENTRAI
SAMSUNG UAB „Mobiliųjų telefonų techninis centras“
SONY UAB „Mobiliųjų telefonų techninis centras“
NOKIA UAB „Mobiliųjų telefonų techninis centras“
KITI Skambinkite 8 607 34 908
atstovai